Donder en bliksem
Wat een noodweer was het gisteren!! Hier is de bliksem ingeslagen in het zorggedeelte en de winkel. Gelukkig niet verder! Met kabels de belangrijke apparaten weer aan de praat kunnen krijgen, internet doet het weer en het kassasysteem en de vriezers in de winkel draaien nu ook met verlengsnoeren vanuit de andere schuur. Een aantal apparaten zijn kapot en moeten vervangen worden, maar eerst wordt er volgende week weer gekeken waar het aan ligt, dat konden ze gisteravond niet vinden.
De jonge zwaluwen bij de ingang van het zorggedeelte vliegen bijna uit. Ze passen al bijna niet meer in het nest. Zo leuk om te zien! De ouders vliegen af en aan om ze te voeren.





